Sunday, April 15, 2012

preety please!

salam n hai

mane nak mula eh..oke, blog ini sebagai percubaan pertama nour violet untuk memperkenalkan seni jahitan manik. yeww..skema gile ayat! oke..jangan nak skema2 sgt lah..senang cite, aku mmg sorang yg sgt tegar kepada manik, sequin, pearl, buttons, ribbon, n other beatiful things dan mempunyai sedikit skill (emm..banyak la jugak sbnarnye) dalam manjahit manik at any fabrik, xkire  la baju raya ke xraya ke, shawl, tudung, veil, bride dress, bags, skirt, bed sheet, curtain or ape sahaja yang bole dijahit. jangan kasim baba sudah..itu aku x jait :) n aku punya pengalaman menjahit manik selama 10 taun since aku form 4 kelas vokasional rekaan jahitan pakain. n selama 10 taun ni jugak aku amik tempahan menjahit manik. orang pertama yang berani mempertaruhkan baju mereka adalah cikgu aku sendiri.:) n..sekarang aku betul2 menjahit dengan sangat serius sbb aku dah melangkah ke alam pekerjaan n akan grad xlama lagi. ;) berniat untuk menjadikan hobi menjahit manik sebagai fully employer sambil goyang2 kaki kat rumah..Inshaallah..

oke, tuk sebarang pertanyaan..email; missicchi@yahoo.com atau follow my facebook. :)


what a fabulous!
nour violet. :)

No comments:

Post a Comment